![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det blitt gjort sitt kalles framsyn linux
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva gjør den til hackere OS?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg trodde det var RedHat lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I teorien, hver OS kan være en hacker's, det er bare at de fleste bruker Linux fordi det er mest og lettest å tilpasse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg trodde de fleste hackere likte et terminalvindu? Hvordan kan en OS hjelp med hacking alt som mye?
|
| |||
| |||
| en hackere os inneholder: verktøyene som trengs for hacking som trådløs kryptering cracking apps, sin trygge og etterlater ingen spor, og er sikre dets selvtillit |
|
| |||
| |||
| OK, er at Juridisk skjønt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du må innse at da Bill startet, han laget en OS som var en milliard ganger mer enkel enn gjeldende OS. hva han mener er du skrånende forventer å lage et operativsystem som kan konkurrere med dagens dem hvis du aldri hadde hard core koding erfaring før hånd. Bill har gjort en veldig veldig enkelt OS da han var ung, noe som er mye lettere å gjøre enn ett OS som XP eller Vista.
|
| |||
| |||
| Det stemmer, for hvis du tenker tilbake, selv bare for Windows 3.1, det er så enkelt i forhold til XP / Vista, og det var ikke gjort på egen hånd! |
|
| |||
| |||
| bill pensjonert mabye han kan leie ham for en lav pris føre han har ikke noe annet å gjøre! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Operativsystem Not Found? | smudge1011 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favoritt Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12 mai 2008 14:20 |
| Nye operativsystemet store dagen er i nærheten! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 desember 2007 01:46 |
| Operativsystem og Ram | megabyte | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 nov 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |