![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dess gjort sitt kallas framsyntheten linux
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad gör det en hackare OS?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag trodde det var RedHat lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I princip varje OS kan en hacker är, det är bara att de flesta använder Linux för att det är det mest och lättast att anpassa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag trodde de flesta hackare gillade ett terminalfönster? Hur kan ett OS hjälp med hacking alla så mycket?
|
| |||
| |||
| en hackare os innehåller de verktyg som behövs för dataintrång såsom trådlös kryptering Krackning apps, säker, lämnar inga spår och är säkra sina egna |
|
| |||
| |||
| Oh, ok, är att rättsliga eller? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du måste inse att tillbaka när Bill började, gjorde han ett OS som var en miljard gånger enklare än nuvarande OS. vad han menar är du skränande räknar med att göra ett OS som kan konkurrera med nuvarande om du aldrig haft hård kärna coding erfarenhet innan handen. Bill gjorde en mycket enkel OS när han var yngre, något mycket enklare att göra än ett OS som XP eller Vista.
|
| |||
| |||
| Ja, för om du tänker tillbaka, även bara för Windows 3.1, det är så enkelt jämfört med XP / Vista, och det var inte gjort på eget! |
|
| |||
| |||
| bill. pensionerade mabye han kan hyra honom för ett lågt pris orsaka han har inget annat att göra! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Operating System Not Found? | smudge1011 | Windows-operativsystem | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favoritgrupper Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Vilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 5 | 12 maj 2008 14:20 |
| Nya operativsystemet stora dagen är nära! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 december 2007 01:46 |
| Operativsystem och Ram | megabyte | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |