![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig viste en Access-formular, der udnyttede en kalender kontrol, at jeg gerne vil kopiere på min form. Specifikt, når de har klikket sig inde i et dato felt på formularen en kalender poppet "op som en dato, kunne derefter blive valgt. Datoen område vil så automatisk blive udfyldt med den valgte dato. Og når klikke uden for feltet til dato i kalenderen automatisk forsvinder. Når jeg klikker på 'Flere kontroller' knappen på formularen værktøjslinje jeg vælger kalenderen kontrol (Control 11,0). Kalenderen vises som det skal, og jeg placere den, hvor jeg vil have det ud for den relevante dato område. Så jeg åbner kalenderen ejendomme, skal du gå til Control Kilde, og binder den til dato / tid inden jeg ønsker at knytte kalender med. Det fungerer fint, og jeg kan indtaste datoen. Her er spørgsmålet, jeg forsøger at løse. Når du er i form se, hvordan gør jeg kalenderen vises kun, når jeg klikker inde i feltet til dato, og derefter forsvinder, når jeg klikker uden for det område, efter at have valgt den dato? Jeg ønsker ikke kalenderen for altid at vise den form. Tak for nogens hjælp. |