Access 2003 kalenteri valvonta Olen hiljattain Katsotuimmat Access-muodossa, että käytetty kalenteri valvoa, että haluan toistaa omassa muodossa. Erityisesti, kun napsautat sisällä päivämäärä kentässä muodossa kalenteri piipahti asti, jossa mennessä voitaisiin sitten valita. Päivämäärä alalla olisi tällöin automaattisesti täyttää yhteen valitun päivämäärän. Sitten, kun napsautat ulkopuolella päivämäärä alalla kalenteriin automaattisesti katoaa.
Kun napsautan Lisää valvonta-painiketta muodossa työkalurivin voin valita kalenterin valvonta (Control 11,0). Kalenteri näyttää, koska se olisi ja minä paikka, kun haluan sen vieressä on sopiva ajankohta alalla. Sitten avaa kalenteri-ominaisuuksia, siirry valvontavaliokunnan lähde, ja sitoa sen päivämäärä / aika alalla Haluan liittää kalenterin kanssa. Tämä toimii hieno ja voin anna päivämäärä. Tässä on kysymys Olen yrittänyt ratkaista. Kun lomake nähdä miten teen kalenterin näkyä vain silloin, kun napsautan sisällä päivämäärä kenttään ja sitten katoavat, kun napsautan ulkopuolella alalla, kun on valittu päivämäärä? En halua, että kalenteri aina näytä muodossa.
Kiitos, että kenenkään apua. |