mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Access 2003 kalender controle

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 17:35
Nieuw Lid Fractie

Default Access 2003 kalender controle

Ik heb onlangs bekeken een Access-formulier dat gebruikt een kalender controle dat ik zou willen repliceren op mijn formulier. Met name wanneer u in een veld met de datum van de vorm van een kalender popped up waarin een datum zou kunnen worden geselecteerd. De datum veld wordt dan automatisch ingevuld met de geselecteerde datum. Dan, wanneer u buiten het veld met de datum van de kalender automatisch verdwijnt.

Als ik klik op de 'Meer controles "knop op de werkbalk selecteer ik de kalender controle (11.0). De kalender wordt weergegeven zoals het zou moeten en ik plaats hem waar ik wil het naast de gewenste datum veld. Dan open ik de kalender eigenschappen, ga naar de bron, en binden aan de datum / tijd veld Ik wil associëren met de kalender. Dit werkt prima en ik voer de datum in. Hier is het probleem ik probeer op te lossen. Wanneer in de vorm bekijken hoe maak ik de kalender verschijnt alleen wanneer ik klik in het veld met de datum, en dan verdwijnt wanneer ik klik buiten het veld na het selecteren van de datum? Ik wil niet dat de agenda om altijd weergegeven op het formulier.

Bedankt iedereen voor de hulp.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open Violaferoz Windows besturingssystemen 1 14 jun 2009 05:40
FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 steveballmer Windows besturingssystemen 0 12 jun 2009 01:02
MS Access 2003 verbergen / Zorg onzichtbare selectie Arvind Kushwaha Office Suites & Toepassingen 0 De 4 juni 2009 14:35
Cant Access Control Panel / Back Up & Restore - Spelen zal niet worden uitgevoerd, enz. mightyd Virus, spyware & Security 13 18 mei 2009 09:59
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Netwerk 597 Algemene programmatuurnoot Chat 1 28 nov 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.