Access 2003 kalender controle Ik heb onlangs bekeken een Access-formulier dat gebruikt een kalender controle dat ik zou willen repliceren op mijn formulier. Met name wanneer u in een veld met de datum van de vorm van een kalender popped up waarin een datum zou kunnen worden geselecteerd. De datum veld wordt dan automatisch ingevuld met de geselecteerde datum. Dan, wanneer u buiten het veld met de datum van de kalender automatisch verdwijnt.
Als ik klik op de 'Meer controles "knop op de werkbalk selecteer ik de kalender controle (11.0). De kalender wordt weergegeven zoals het zou moeten en ik plaats hem waar ik wil het naast de gewenste datum veld. Dan open ik de kalender eigenschappen, ga naar de bron, en binden aan de datum / tijd veld Ik wil associëren met de kalender. Dit werkt prima en ik voer de datum in. Hier is het probleem ik probeer op te lossen. Wanneer in de vorm bekijken hoe maak ik de kalender verschijnt alleen wanneer ik klik in het veld met de datum, en dan verdwijnt wanneer ik klik buiten het veld na het selecteren van de datum? Ik wil niet dat de agenda om altijd weergegeven op het formulier.
Bedankt iedereen voor de hulp. |