mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Access 2003-kalenderen kontroll

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 17:35
New Member Group

Default Access 2003-kalenderen kontroll

Jeg har nylig sett en Access-skjema som brukes en kalender kontroll, som jeg gjerne vil replikere på min form. Spesielt når du klikker inni et datofelt i skjemaet kalender popped opp som en dato kan da bli valgt. Datofeltet vil da automatisk bli fylt inn med den valgte datoen. Da klikke utenfor feltet kalenderen automatisk forsvinner.

Når jeg klikker "Flere kontroller" knappen på skjemaet verktøylinjen velger jeg kalenderen kontroll (Control 11,0). Kalenderen ser ut som det skal og jeg plassere den der jeg vil ha den ved siden av det aktuelle feltet. Da jeg åpner kalenderen Egenskaper, gå til Control Kilde, og knytte den til dato / klokkeslett-feltet jeg ønsker å knytte til kalenderen med. Dette fungerer fint og jeg kan angi datoen. Her er problemet jeg prøver å løse. Da i form se hvordan gjør jeg kalenderen vises bare når jeg klikker inne i feltet, og deretter forsvinner når jeg klikker utenfor feltet etter å ha valgt dato? Jeg ønsker ikke kalenderen til å alltid vise på skjemaet.

Takk for andres hjelp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen Violaferoz Windows-operativsystemer 1 14 juni 2009 05:40
FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
MS Access 2003 Skjul / Make usynlig utvalg Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4 juni 2009 14:35
Cant Access Control Panel / Back Up & Restore - Spill vil ikke kjøre etc. mightyd Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 18 mai 2009 09:59
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 nov 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.