mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Adobe Reader dokument - Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 06:39
Medlem Gruppen

Default Adobe Reader dokument - Hjælp

Jeg har en Adobe Reader dokument, og jeg vil skrive om det dokument, men Adobe Reader dokumenter, der kun læses kun der ikke læse / skrive, så hvordan kan jeg skrive om dokumentet. Tak
Old 3 januar 2008, 13:50
Medlem Gruppen

ive downlaoded retssagen version af Acrobat Pro, nu Hvordan går jeg om redigering af pdf-filen
Old 3. januar 2008, 15:24
Medlem Gruppen

nej det er jeg tror, jeg var bare dumt, men i sidste ende var jeg i stand til at gøre det bare eksportere til ordet, men dette dokument, når det eksporteres det til ord viste sig crap det ubesvarede breve ud og tabeller werent i den rigtige rum __________________
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Word-dokument Overskriv Hjælp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Sådan Oplåsning password beskyttet PDF Dokument sunshine2009 Virus, Spyware & Sikkerhed 0 3 august 2009 19:17
Anvende en Skrifttype Gennem Out Efter Oprettelse af et dokument rocker9455 Office Suites & Applications 2 12 juli 2009 14:27
Dokument Omregninger og Open Office AmandaT Office Suites & Applications 2 28 februar 2009 15:34
Vista og Adobe Reader 9 - nedsmeltning! delboy Windows-operativsystemer 11 3 juli 2008 06:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.