mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Adobe Reader dokument - hjelp

Reply

Thread Tools
Old 3dje 2008, 06:39
Medlem Group

Default Adobe Reader dokument - hjelp

Jeg har en Adobe Reader dokument og jeg vil skrive på dokumentet, men Adobe Reader dokumenter det bare lese bare det ikke lese / skrive, så hvordan kan jeg skrive på dokumentet. Takk
Old 3dje 2008, 13:50
Medlem Group

Ive downlaoded prøveversjonen av Acrobat pro, nå Hvordan går jeg om å redigere pdf-fil
Old 3 januar 2008, 15:24
Medlem Group

no er det jeg tror jeg bare var dumt, men til slutt var jeg i stand til å gjøre det bare eksportere til ordet men dokumentet når den eksporteres det til ordet viste seg crap det tapte ut bokstaver og tabellene werent i riktig mellomrom __________________
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Word Document Overwrite Hjelp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Hvordan Opphev passordbeskyttede PDF-dokument sunshine2009 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 0 3 august 2009 19:17
Innvilge en Font Gjennom ut etter Opprette et dokument rocker9455 Office Suites & Applications 2 12 juli 2009 14:27
Document konverteringer og Open Office AmandaT Office Suites & Applications 2 28 februar 2009 15:34
Vista og Adobe Reader 9 - meltdown! delboy Windows-operativsystemer 11 3 juli 2008 06:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.