![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Adobe Reader dokument og jeg vil skrive på dokumentet, men Adobe Reader dokumenter det bare lese bare det ikke lese / skrive, så hvordan kan jeg skrive på dokumentet. Takk |
|
| |||
| |||
| Ive downlaoded prøveversjonen av Acrobat pro, nå Hvordan går jeg om å redigere pdf-fil |
|
| |||
| |||
| no er det jeg tror jeg bare var dumt, men til slutt var jeg i stand til å gjøre det bare eksportere til ordet men dokumentet når den eksporteres det til ordet viste seg crap det tapte ut bokstaver og tabellene werent i riktig mellomrom __________________ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word Document Overwrite Hjelp | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 september 2009 04:15 |
| Hvordan Opphev passordbeskyttede PDF-dokument | sunshine2009 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 0 | 3 august 2009 19:17 |
| Innvilge en Font Gjennom ut etter Opprette et dokument | rocker9455 | Office Suites & Applications | 2 | 12 juli 2009 14:27 |
| Document konverteringer og Open Office | AmandaT | Office Suites & Applications | 2 | 28 februar 2009 15:34 |
| Vista og Adobe Reader 9 - meltdown! | delboy | Windows-operativsystemer | 11 | 3 juli 2008 06:58 |
| Thread Tools | |
| |