mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Adobe Reader dokument - Hjälp

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2008, 06:39
Ledamot Gruppen

Default Adobe Reader dokument - Hjälp

Jag har en Adobe Reader dokument och jag vill skriva på dokumentet utan Adobe Reader dokument finns bara läsa bara det inte läsa / skriva, så hur kan jag skriva på dokumentet. Tack
Old 3 januari 2008, 13:50
Ledamot Gruppen

ive downlaoded testversionen av acrobat pro, nu Hur kan jag gå att redigera pdf-fil
Old 3 januari 2008, 15:24
Ledamot Gruppen

nej det tror jag att jag var bara dum, men till slut kunde jag göra det bara export till ordet men dokumentet när det exporterade den till ordet blev skit det missade bokstäver och tabellerna werent i rätt utrymmen __________________
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Word-dokument Overwrite Hjälp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Så för att låsa upp lösenordsskyddade PDF-dokument sunshine2009 Virus, spionprogram och säkerhet 0 3 august 2009 19:17
Tillämpa en Font Genom Out Efter Skapa ett dokument rocker9455 Office Suites & Applications 2 12 juli 2009 14:27
Dokument Konverteringar och Open Office AmandaT Office Suites & Applications 2 28 februari 2009 15:34
Vista och Adobe Reader 9 - härdsmälta! delboy Windows-operativsystem 11 3 juli 2008 06:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.