Alle Outlook-e-mails går i spam Hey alle -
Først og fremmest, hej, jeg er ny i fora, men jeg har været poking rundt og det ser ud som der er nogle kyndige folk her!
Så min situation begyndte i går aftes, som ser på det, og det ser ud som en temmelig mærkelig ting, der skete. Hver gang jeg har modtaget en ny besked, som normalt ville lander i min indbakke (Jeg vil høre lyden Outlook spiller, når det automatisk modtager en besked), ville det være mangler. Dette skete flere gange, så jeg har sendt mig en besked for at kontrollere det, og når jeg modtager mail, jeg så det blinker i min indbakke til et halvt sekund derefter forsvandt. Så jeg poked omkring alle de Outlook-mapper, at de har pakket i dér, og alle mine indlæg er blevet sendt til "spam" mappen under "slettede elementer." Som jeg fandt mærkeligt, fordi de er ikke engang gå til min "junk mail" mappe .. Og hvis jeg forsøger at tage den ulæst besked fra slettet spammappe og sætte det ind i min indbakke, Outlook automatisk overfører det lige tilbage til spam-mappen. Jeg er nødt til at ændre den besked at læse og derefter sætte den i min indbakke.
Er der nogen, der har nogen anelse om, hvad der skete med min Outlook??
Tak! |