vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Kaikki Outlook-sähköpostit menemättä spam

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 15:12
Uusi Jäsen

Default Kaikki Outlook-sähköpostit menemättä spam

Hei kaikki -

Ensinnäkin, hello, olen uusi foorumeilla, mutta olen ollut poking ympärille ja näyttää siltä, että on joitakin osaavia ihmisiä täällä!

Joten tilanne alkoi eilen illalla, että tarkastellaan sitä, ja se näyttää melko outoa, että tapahtunut. Joka kerta, kun olen saanut uuden viestin, jotka normaalisti maan omaan postilaatikkoon (haluaisin kuulla Outlook soittaa, kun se auto-vastaanottaa viestin), se olisi puuttuu. Tämä tapahtui useita kertoja, joten jätin itselleni viesti tarkistaa sen, ja kun sain postia, olen nähnyt sitä salamaa omaan postilaatikkoon on puoli toista sitten kadonnut. Joten poked noin kaikki Outlook-kansiot, että ne on pakattu, ja kaikki minun viestit on toimitettava roskaposti-kansiossa "poistetut kohteet". Joka oli mielestäni outoa, koska ne eivät ole edes minun "Junk Mail"-kansioon .. Ja jos yritän tehdä lukematon viesti poistetun roskapostikansioon ja laita se omaan postilaatikkoon, Outlook automaattisesti siirtää ne suoraan Palaa roskapostikansioon. Minun vaihtaa viestin lukea ja sitten se omaan postilaatikkoon.

Eikö kukaan ole aavistustakaan, mitä tapahtui minun näkymät?

Kiitos!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook Express Virhe - Sähköpostit ei tulosta Sparkey 5 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 7 10 syyskuu 2009 14:11
Katoamassa Sähköpostit (luo) Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3. Jun 2009 02:12
Miksi Vastaukset Oma Outlook Sähköpostit Come Back Ilman formatointi? delboy Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 23. helmikuu 2009 09:35
Ei Mahdollinen avata verkkolinkkejä kautta sähköpostiviestejä Outlook 2003 1199mac Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 5 20. Joulukuu 2007 03:58
Spam Outlook Dixon on Dockgreen Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 6. marraskuu 2007 02:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.