mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Alle Outlook-e-mails gaan in spam

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 15:12
Nieuw Lid Fractie

Default Alle Outlook-e-mails gaan in spam

Hey iedereen -

Allereerst, hallo, ik ben nieuw op de forums, maar ik heb poking rond en het lijkt erop dat er enkele goed geïnformeerde mensen hier!

Dus mijn situatie begon gisteravond door het uiterlijk ervan, en het lijkt net een behoorlijk vreemd dat gebeurd. Iedere keer heb ik een nieuw bericht dat normaliter het land in mijn inbox (ik hoor het geluid Outlook speelt wanneer het automatisch een bericht ontvangt), zou het ontbreken. Dit gebeurde meerdere malen, dus ik stuurde me een bericht te controleren, en toen kreeg ik mail, ik zag het flits in mijn inbox voor een halve seconde daarna verdwenen. Dus ik poked rond elk van de Outlook-mappen die zij hebben verpakt in, en al mijn berichten worden verstuurd naar de "spam" map "verwijderde items". Die vond ik vreemd omdat ze niet eens naar mijn "Junk Mail" map .. En als ik probeer om de ongelezen bericht van de verwijderde spam-map en stop hem in mijn inbox, Outlook automatisch het recht terug naar de spam-map. Ik heb om het bericht te lezen en vervolgens het in mijn inbox.

Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd met mijn Outlook?

Bedankt!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.