mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Alle Outlook e-post som går inn i spam

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 15:12
New Member Group

Default Alle Outlook e-post som går inn i spam

Hei alle sammen -

Først av alt, hallo, jeg er ny på forumet, men jeg har vært poking rundt og det ser ut som det er noen kunnskapsrike folk her!

Så min situasjon startet i går kveld av ser for seg, og det virker som en ganske ulike ting som skjedde. Hver gang jeg har mottatt en ny melding som vanligvis land i innboksen min (jeg vil høre lyden Outlook spiller når det automatisk får en melding), ville det være mangler. Dette skjedde flere ganger, så jeg sendte meg en melding for å sjekke den, og da jeg fikk mail, Jeg så det blinke i innboksen min for et halvt sekund deretter forsvunnet. Så jeg poked rundt alle utsikter mapper at de har pakket inn der, og alle meldingene blir sendt til "spam"-mappe under "slettede elementer". Som jeg fant merkelig, fordi de ikke selv skal min "Junk Mail"-mappen .. Og hvis jeg prøver å ta den uleste meldingen fra slettet spam-mappen og legg den i innboksen min, Outlook automatisk overfører det rett tilbake til spam-mappen. Jeg må endre meldingen for å lese og sette den i innboksen min.

Does noen har noen anelse hva som skjedde med mitt syn?

Takk!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook Express Feil - E-post vil ikke skrive ut Sparkey 5 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 7 10 september 2009 14:11
Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3 juni 2009 02:12
Hvorfor Svar til Min Outlook e-post komme tilbake uten formatering? delboy Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 23 februar 2009 09:35
Ikke ev å åpne linker via e-post i Outlook 2003 1199mac Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 5 20 desember 2007 03:58
Spam i Outlook Dixon av Dockgreen Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 6 november 2007 02:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.