Alle Outlook e-post som går inn i spam Hei alle sammen -
Først av alt, hallo, jeg er ny på forumet, men jeg har vært poking rundt og det ser ut som det er noen kunnskapsrike folk her!
Så min situasjon startet i går kveld av ser for seg, og det virker som en ganske ulike ting som skjedde. Hver gang jeg har mottatt en ny melding som vanligvis land i innboksen min (jeg vil høre lyden Outlook spiller når det automatisk får en melding), ville det være mangler. Dette skjedde flere ganger, så jeg sendte meg en melding for å sjekke den, og da jeg fikk mail, Jeg så det blinke i innboksen min for et halvt sekund deretter forsvunnet. Så jeg poked rundt alle utsikter mapper at de har pakket inn der, og alle meldingene blir sendt til "spam"-mappe under "slettede elementer". Som jeg fant merkelig, fordi de ikke selv skal min "Junk Mail"-mappen .. Og hvis jeg prøver å ta den uleste meldingen fra slettet spam-mappen og legg den i innboksen min, Outlook automatisk overfører det rett tilbake til spam-mappen. Jeg må endre meldingen for å lese og sette den i innboksen min.
Does noen har noen anelse hva som skjedde med mitt syn?
Takk! |