Alla Outlook e-post gå in spam Hej alla -
Först av allt, hallå, jag är ny på forumet, men jag har peta runt och det ser ut som det finns kunniga människor här!
Så min situation började igår kväll med ser det, och det verkar som en ganska udda sak som hände. Varje gång jag har fått ett nytt meddelande som normalt skulle landa i min inkorg (Jag vill höra ljudet Outlook spelar när det automatiskt får ett meddelande), det skulle vara försvunnen. Detta hände flera gånger, så jag skickade mig ett meddelande att kontrollera det, och när jag fått post, jag såg det blixt i min inkorg för en halv sekund sedan försvunnit. Så jag poked runt alla utsikterna mappar att de har förpackats i det, och alla mina meddelanden som skickas till "spam" folder under "borttagna objekt." Som jag tyckte var konstigt eftersom de inte ens gå till min "skräppost" mapp .. Och om jag försöker ta oläst meddelande från utgå skräppostmapp och sätta det i min inkorg, Outlook automatiskt överför det tillbaka till skräppostmapp. Jag måste ändra meddelandet att läsa och sedan lägga det i min inkorg.
Är det någon som har någon aning om vad som hände med min Outlook?
Tack! |