менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Office Suites & Застосування

Register

Всі електронну пошту відбувається на спам

Reply

Різьба Інструменти
Old 8 червня 2009, 15:12
Нові члени групи

Default Всі електронну пошту відбувається на спам

Гей! Всі --

По-перше, здравствуйте, я новачок у форумах, але я колупатися і, схоже, є деякі знаючі люди тут!

Так що моя ситуація почалася вчора ввечері, судячи по ньому, і вона здається досить дивно, що сталося. Кожен раз, коли я отримав нове повідомлення, яке, як правило, земля в поштовій скриньці (я б почути звук Outlook грає, коли він отримує автоматичне повідомлення), він буде відсутній. Це повторювалося декілька разів, тому я послав собі повідомлення, щоб перевірити його, і коли я отримав пошту, я побачив його спалах в моєму ящику для другої половини потім зник. Тому я пошукав всіх папках Outlook, що вони упаковані в там, і всі мої повідомлення відправляються за адресою "спаму" під папки "Видалені елементи". Який я знайшов дивним, оскільки вони навіть не збираюся мої "Небажана пошта" папці .. І якщо я спробую взяти непрочитаних повідомлень від вилучених папку для спаму і поклав його у свою поштову скриньку, Outlook автоматично передає його прямо в папку для спаму. Я повинен змінити, щоб читати повідомлення, а потім поставив його у своєму ящику.

Хто-небудь є якісь поняття, що таке трапилося з моїм Outlook?

Спасибо!
Reply

Register

Закладки

Аналогічні нитки
Нитка Різьба для початківців Форум Відповіді Останнє повідомлення
Помилок Outlook Express - Електронні повідомлення, не буде друкувати Sparkey 5 Електронна пошта, чати VoIP & Обговорення 7 10 вересня 2009 14:11
Зникаючий Emails (створити) в Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Застосування 0 3 червня 2009 02:12
Чому відповідей на мої електронну пошту, Come Back без форматування? Delboy Електронна пошта, чати VoIP & Обговорення 1 23 лютого 2009 09:35