![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi -- Jeg vil gerne indstille en margen på, siger 58 tegn skrive min tekst normalt og derefter fortælle Word til hårde bryde alle strækninger på udsvingsgrænserne. Er der nogen kender nogen måde at gøre det. Og så vil jeg gerne være i stand til at gå den anden vej også. Fjern hård pauser, så teksten er i grunden en linie af lange tekst. Forhåbentlig min mening er klar? Thanks a lot. Hilsen, Bal |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At tage det andet tilfælde første, du skal være i stand til at skelne en mid-stykke hårdt pause fra og end-of-stykke hårdt pause. Begge har den samme kode. Hvis din ultimo stk hvilket indikeres med to på hinanden følgende hårde pauser så det er nemt, du erstatter alle ^ p ^ p med QQQ (sige), derefter hver ^ p med et mellemrum, derefter hver QQQ tilbage til ^ p (eller ^ p ^ p, afhængigt af hvordan du hensigt om Deres tekst - Jeg vil tilstræbe ^ p mig selv).
Jeg formoder, der er en blød pause kan du søge efter og konvertere til en hård pause, men jeg har ikke Word på denne maskine. Ville det hjælpe, hvis jeg ser senere? Ved du, hvordan man skriver det som en makro? Hvis du har nogen formatering at bevare, er der en "gem som ascii tekst med linjeskift", der gør dit første job. Du kan gemme, genindlæse og du har det, du ønskede. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg var form for håb om at ikke at bruge en makro, og at Word netop haft en simpel "pause linjer" kommando. Hvis jeg ikke interesserer os for formatering, jeg vil bare bruge Notetab Pro som har en "pause linjer" kommando. Thanks a lot. Hilsen, Bal |
|
| |||
| |||
| Det betyder, jeg gav det til dig - "gem som ascii tekst med linjeskift". Det er en fælles indsats fra din side, som gør præcis det, giver en enkel "pause linjer" kommando. Som for at gøre det den anden måde, som jeg ikke kender et alternativ i en editor, er det en simpel tre-vejs flytte uanset. A til TEMP, B til A, TEMP til B, at give nogle hjælp af ikke at beskadige ægte slutningen af punkt tilstand. De ting om makro er, at du har rent faktisk at gøre arbejdet en gang, om du registrere det som en makro eller ej. Hvis du optager det, alle de andre gange vil du have det gjort i en Word-dokument er det reduceret til en enkelt nøgle-takts. |
|
| |||
| |||
| Hi Spot, Jeg gætter jeg ikke kommunikere tilstrækkeligt godt. Hvad jeg vil virkelig gerne er at kunne skrive - med formatering - min tekst uden at bekymre sig om at bryde linjerne. Det er kun at bruge ordet wrap. Så jeg vil gerne bryde linjer og bevare den formatering. Lagring til ascii ikke få mig dér. Og jeg ved ikke, hvordan man skriver en makro, som lader mig gøre det. Jeg kan optage en makro, der flytter markøren langs 1 tegn til højre 58 gange, og derefter giver et ^ p, men på en historie på 5000 ord, der får meget trættende. Jeg får af ved først at skrive historie i en tekst editor (i mit tilfælde, Notetab Pro), bryder de linjer der (fordi det er meget nemt), og derefter kopiere og indsætte i Word og laver formateringen. Problemet er, at hvis jeg ønsker at gøre nogen form for væsentlig omskrivning, jeg primært har til at starte forfra. Ikke sjovt. Jeg er åben for et alternativ til min procedure, hvis du kan komme med en. :) Tak, fordi du hjalp mig til at arbejde med dette. Hilsen, Bal |
|
| |||
| |||
| Undertiden er det bedre at tage et skridt tilbage. Må jeg spørge hvorfor du vil gøre dette?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sure -- Fordi jeg har en bred vifte af præsentationen behov. Brug af Word, kan jeg skabe formateret tekst og sæt den ind i et forum post som denne med alle formatering intakt og bruge den samme tekst i andre miljøer, hvor ordet wrap ville være mere passende. Jeg kan også indstille linjeafstanden til at bryde i e-mail til forskellige kunder, og hvis alle de modtager, er almindelig tekst, så de pauser holde dem fra at læse hakkede tekst mens de, der kan læse HTML e-mails vil se alle formateringen i alle dens herlighed. Pointen er, at en sådan kapacitet synes som en no-brainer for mig. Men tilsyneladende ikke. Hilsen, Bal |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1 langt bip og 8 Kort Beeps (Need Help): '( | blubla | Grafikkort & Monitors | 9 | 1 august 2009 10:08 |
| PC Slår efter en lang ventetid | purge | Cases & Strømforsyninger | 1 | 21. jun 2009 06:17 |
| Et langt bip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21. dec 2008 04:20 |
| XP tager lang tid at lukke | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15. maj 2008 12:01 |
| Hvor længe vil du spiller? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |