![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi -- Haluan asettaa marginaali on sanoa, 58 merkkiä kirjoittaa minun tekstiä normaalisti ja sitten kertoa Wordin vaikea murtaa kaikki rivit marginaalit. Onko kukaan tiedä, miten tehdä se. Ja sitten haluaisin voi mennä toiseen suuntaan, too. Poista kova taukoja niin, että teksti on pohjimmiltaan yhtä riviä pitkän tekstin. Toivottavasti minun merkitys on selvä? Kiitos paljon. Terveisin, Bal |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat ottaa toisen tapauksessa ensimmäinen, sinun on pystyttävä erottamaan puolivälissä kohta kova taukoa ja end-of-kohta vaikea rikkoa. Molemmilla on sama koodi. Jos end-of-kohta havaitaan kahden peräkkäisen kova taukoja sitten se on helppoa, voit korvata kaikki ^ p ^ p kanssa QQQ (sanoa), sen jälkeen joka ^ p, jossa on tilaa, sen jälkeen joka QQQ takaisin ^ p (tai ^ p ^ p, riippuen siitä, miten aiotte jossa oma teksti - I'd tavoitteena ^ p itseäni).
Lähden siitä pehmeällä tauko voit etsiä ja muuntaa kova tauko, mutta minulla ei ole Word tähän koneeseen. Voisiko se auttaa, jos katson myöhemmin? Haluatko tietää, kuinka kirjoittaa se makro? Jos olet ei muotoilun säilyttämiseksi, siellä on "jollei ascii teksti rivinvaihdot", että ei teidän ensimmäinen työpaikka. Voit tallentaa, ladata ja olet saanut mitä halusit. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Minulla oli sellainen toivoi ei tarvitse käyttää makro ja että Word vain oli yksinkertainen "tauolla linjat"-komento. Jos en välitä siitä, muotoilu, I'll vain käyttää Notetab Pro, joka on "tauolla linjat"-komento. Kiitos paljon. Terveisin, Bal |
|
| |||
| |||
| Se, annoin sen sinulle - "jollei ascii teksti rivinvaihdot". Se on samalla kertaa teidän joka ei juuri, että tarjoaa yksinkertaisen "tauolla linjat"-komento. Mitä tekee se toisinpäin En tiedä vaihtoehtona joka toimittaja, se on yksinkertainen kolmen tapa liikkua riippumatta. A TEMP, B-A, TEMP B, tarjota joitakin keinoja ei vahingoitu aito kohdan loppuun kunnossa. Asia noin makro on, että olet todella tehdä työtä kerran onko äänitettäessä se makro tai ei. Jos tallennat sen, kaikki muut kertaa haluat tehdä mitään Word-asiakirja on alennetaan yhden key-iskua. |
|
| |||
| |||
| Hi Spot, Luulen En kommunikoida riittävän hyvin. Mitä olin todella on pystyä kirjoittamaan - Muotoilun - oma teksti huoletta rikkoa linjat. Se on vain käyttämällä sanaa wrap. Sitten haluaisin rikkoa linjat ja säilyttämään muotoilu. Tallennetaan ascii ei saada minut siellä. Enkä tiedä, kuinka kirjoittaa makro, joka antaa minun tehdä se. Minä voida tallentaa makroa, joka siirtää kohdistimen pitkin 1 merkin oikealla 58 kertaa ja sitten tarjoaa ^ p, mutta tarina 5000 sanoen, että saa hyvin tylsiä. Saan on ensin kirjallisesti tarina pelkkää tekstieditorissa (minun tapauksessani Notetab Pro), rikkoo linjat olemassa (koska se on hyvin helppoa) ja sitten kopioimalla Word ja tekevät muotoilu. Ongelmana on se, että jos haluan tehdä minkäänlaisia merkittäviä Uudelleenkirjoitussäännöt, olen lähinnä on aloitettava uudelleen. Ei hauskaa. Olen avoin vaihtoehto minun, jos voit tulla enintään yhdellä. :) Kiitos, että autat minua työn kautta. Terveisin, Bal |
|
| |||
| |||
| Joskus on parempi ottaa askel taaksepäin. Saanko kysyä miksi haluat tehdä tämän?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Varma -- Koska olen eri esitys tarpeisiin. Käytät Word, voin luoda alustettu teksti ja sitten liitä se foorumin post kuten tämä kaikki muotoiluvaihtoehdot ehjänä ja käyttää samaa tekstiä muita asetuksia, joissa sana wrap olisi sopivampi. Voin myös asettaa linjat rikkoa sähköpostissa eri asiakkaille ja jos he saavat on vain teksti, sitten taukoja pitää niitä käsittelyssä pykäläinen teksti kun taas ne, jotka voi lukea HTML sähköposteja näkevät kaikki muotoilua kaikessa loistossaan. Lähtökohtana on, että tällaisen kyvyn tuntuu kuin ei-brainer minulle. Mutta ilmeisesti ei. Terveisin, Bal |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1 Long Beep ja 8 Lyhyt merkkiääni (Need Help): '( | blubla | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 1. Aug 2009 10:08 |
| PC Käynnistää pitkän odotusajan jälkeen | purge | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 21. kesäkuu 2009 06:17 |
| Yksi Long Beep ..... | Shorty1973 | Rautatavaran Chat | 2 | 21. Joulukuu 2008 04:20 |
| XP kestää kauan Shut Down | jam90 | Windows-käyttöjärjestelmät | 30 | 15. toukokuuta 2008 12:01 |
| Kuinka kauan Do You Play? | quinda | PC & Console Gaming | 1 | 21. lokakuu 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |