![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi -- Ik wil graag een marge op, zeg dan 58 tekens schrijf mijn tekst normaal en dan vertellen Word tot harde pauze alle lijnen op de marges. Heeft iemand weet van enige manier om dat te doen. En dan wil ik graag in staat zijn om de andere kant ook. Verwijder harde pauzes, zodat de tekst is eigenlijk een regel van lange tekst. Hopelijk mijn zin is duidelijk? Thanks a lot. Groeten, Bal |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om het tweede geval de eerste plaats, je moet in staat zijn een onderscheid te maken tussen een tussentijdse paragraaf harde breken uit en het einde van de paragraaf harde pauze. Beide hebben dezelfde code. Als je het einde van de paragraaf is aan twee opeenvolgende harde breekt, dan is het makkelijk, je vervangt alle ^ p ^ p qqq met (bijvoorbeeld), daarna om de ^ p met een spatie, daarna om de qqq terug naar ^ p (of ^ p ^ p, afhankelijk van hoe u tot uw tekst - Ik wil streven naar ^ p mezelf).
Ik neem aan dat er een zachte pauze kunt u zoeken naar en converteren naar een harde breuk, maar ik heb geen Word op deze machine. Zou het helpen als ik kijk later? Weet je hoe te schrijven als een macro? Als u geen opmaak te behouden, is er een "opslaan als ASCII-tekst met witregels" dat is uw eerste baan. U kunt opslaan, laden en je hebt wat je wilde. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ik was een soort van hoop te zijn voor het gebruik van een macro, en dat Word gewoon een simpele "break-lijnen" commando. Als ik niet de zorg over formaatmogelijkheden, ik gebruik gewoon Notetab Pro heeft een "break-lijnen" commando. Thanks a lot. Groeten, Bal |
|
| |||
| |||
| Het doet, ik gaf het aan u - "opslaan als ASCII-tekst met regeleinden". Het is een eenmalige actie van uw kant die precies doet, dat voorziet in een eenvoudige "break-lijnen" commando. Wat doen de andere kant weet ik niet een alternatief in een editor, het is een eenvoudig drie-weg verplaatsen ongeacht. A tot TEMP-, B naar A, TEMP naar B, het verstrekken van bepaalde middelen niet schadelijk is het echte einde van paragraaf conditie. Het ding over de macro is dat je moet eigenlijk het werk doen, eenmaal of je registreren als een macro of niet. Als u opnemen, alle andere keren dat is wat je wilt doen in een Word-document is het teruggebracht tot een enkele sleutel-beroerte. |
|
| |||
| |||
| Hi Spot, Ik denk dat ik niet goed genoeg communiceren. Wat ik echt zou willen is om te kunnen schrijven - met opmaak - mijn tekst, zonder zich zorgen te maken over het breken van de regels. Dat is alleen met behulp van woord wrap. Dan wil ik graag pauze de lijnen en behoud van de opmaak. Opslaan in ascii niet haal me daar. En ik weet niet hoe het schrijven van een macro die laat mij het doen. Ik kan opnemen van een macro die beweegt de cursor langs 1 karakter naar rechts 58 keer en dan biedt een ^ p, maar op een verhaal van 5000 woorden, dat het erg vervelend. Ik krijg bij het schrijven door eerst het verhaal in een platte tekst editor (in mijn geval, Notetab Pro), het breken van de lijnen zijn (want het is erg makkelijk) en vervolgens te kopiëren en plakken in Word en doet de opmaak. De moeilijkheid is dat als ik wil doen enige significante herschrijven, ik wezen moet opnieuw beginnen. Niet leuk. Ik ben open voor een alternatief voor mijn procedure als je kunt komen met een. :) Bedankt voor het helpen van me werk via dit. Groeten, Bal |
|
| |||
| |||
| Soms is het beter om een stap terug. Mag ik u vragen waarom u dit wilt doen?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Sure -- Want ik heb een verscheidenheid van presentatie behoeften. Met behulp van Word, kan ik creëren geformatteerd tekst en plak deze in een forum post, zoals dit met alle opmaak intact en maken gebruik van dezelfde tekst in andere instellingen waar woord wrap zou passender zijn. Ik kan ook de regels te breken in een e-mail aan diverse klanten en als al die zij ontvangen is platte tekst, dan is de pauzes houden ze van lezen gekarteld tekst terwijl degenen die kunnen lezen HTML e-mails zal zien dat alle opmaak in al zijn glorie. Het punt is dat een dergelijke capaciteit lijkt een no-Brainer voor mij. Maar blijkbaar niet. Groeten, Bal |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1 lange pieptoon en 8 korte pieptonen (Hulp nodig): '( | blubla | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 1 augustus 2009 10:08 |
| Zet de pc op na een lange wachttijd | purgeren | Cases & Power Supplies | 1 | 21 jun 2009 06:17 |
| Een lange Beep ..... | Shorty1973 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 dec 2008 04:20 |
| XP duurt lang Afsluiten | jam90 | Windows besturingssystemen | 30 | 15 mei 2008 12:01 |
| Hoe lang speel je? | quinda | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 18:40 |
| Thread Tools | |
| |