![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tallentanut asiakirjan työn näköala käyttävät Microsoft Office 2007. Olen mennyt kotiin avata sitten tulostaa, mutta sitä ei avata ja se vain menee dekoodaa tilassa? Siellä ovat kaikki hauska on kaikkialla, thats it. I am using toimisto 2003. Onko mitään keinoa voin tehdä tämän kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset tämä
| |||
| |||
| Theres yhteensopivuuspaketin kysymys välillä 2 paketteja. Office 07 tallentaa XML-tiedostot, jotka muita versioita ei voi lukea Jotta vältettäisiin se, kun käytät Office 07, kun tallentamatta työtä mene tallentaa kuin valikkoa ja sinun pitäisi pystyä valitsemaan tallentaa tyyppi thats yhteensopivia muiden toimistojen |
|
| |||
| |||
| Uskon, koska Office 2003 ei voi avata tiedostot Office 2007, vaikka en ole varma, koska minulla on vain 07, mutta epäilen niiden työtä, koska tiedostot, jotka ovat mielestäni eri muodossa. |
|
| |||
| |||
| yup, 07 säästää vuonna. docx formaattia, joka'03 kallistuksen auki, se voi avata vain. doc-muodossa. Excel PowerPoint ja kustantaja ovat kaikki samat kuin hyvin. lataus, että philthomas lähetetty linkki tulee lajitella, sillä se mahdollistaa'03 avata. docx muodossa. se voi aiheuttaa joitakin asioita, kun käytät'07 toimia vain, tosin. |
|
| |||
| |||
| Tämä tapahtuu paljon ihmisiä. Henkilökohtaisesti olen kiinni käyttäen luokan 2003 Office. Mieluummin se uuteen nykyaikaistettu versio [2007]. Sinun täytyy tallentaa asiakirjan. Asiak ja NOT. Docx. Valitse Tallennusmuoto-osan Tallenna nimellä-valintaikkunassa se pitäisi sanoa'97-2003 'tai. Asiak. Valitse tämä vaihtoehto ja ur asiakirja on tarkoitus avata vuoden 2003 versio:) Hope this helps. |
|
| |||
| |||
| Sen toimenpiteen, joka mielestäni on tyhmää. Office olisi pitänyt tehdä sen muoto on sama kuin 2003 yksi. Niin se vain käy comlicated kun ihmiset haluavat avata niiden 07 asiakirjaa 03 ja huomaat, että se ei toimi. Tietysti jotkut ihmiset ymmärrä, missä oikea muoto ja tallentaa, mutta toiset eivät. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Sen Microsoftin suunnitelma maailmanvaltaan: p Olen aina ajatellut, se oli Microsoftin politiikka tehdä kaikesta taaksepäin yhteensopiva olemassa ohjelmia kuten Word-, Excel-ect. |
|
| |||
| |||
| 07 on taaksepäin yhteensopiva, it'll avaa tiedoston tehdä Office-sovellusten aiemmat versiot. sen vanhempia Office-versioita, että tapana avata uudempi muodossa 07, kai voisi sanoa, he eivät eteenpäin yhteensopiva, mutta sitten on jotain? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Open Email Liitteet Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19th Aug 2009 09:24 |
| Miten avata. PUB tiedosto Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. Jun 2009 06:04 |
| Asiakirja Tulokset ja Open Office | AmandaT | Office Suites & Applications | 2 | 28th Feb 2009 15:34 |
| On Open Office yhteensopivia Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21. marraskuu 2008 08:13 |
| Open Office ja Mirco pehmeä toimisto | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12th Aug 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |