![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een document aan het werk in Vista met Microsoft Office 2007. Ik heb naar huis om vervolgens af te drukken maar het gaat niet open en het gewoon gaat decoderen modus? Er zijn allerlei grappige lijnen overal thats it. Ik gebruik Office 2003. Is er een manier waarop ik dit kan doen aub |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet dit
| |||
| |||
| Theres een compatibiliteitsprobleem tussen tot 2 pakketten. Office 07 wordt opgeslagen als XML-bestanden die andere versies niet kan lezen Te vermijden bij het gebruik van Office 07 bij het opslaan van je werk gaan om op te slaan als op het menu en je zou moeten kunnen slaan kies een type dat is verenigbaar met de andere kantoren |
|
| |||
| |||
| Ik denk omdat Office 2003 niet kunt openen van bestanden van Office 2007, maar ik ben niet zeker want ik heb maar 07, hoewel ik betwijfel of ze zou werken, omdat de bestanden naar mijn mening een ander formaat. |
|
| |||
| |||
| yup, 07 bespaart in. docx-formaat, die'03 cant open, het kan alleen geopend. doc formaat. Excel en PowerPoint uitgever zijn allemaal hetzelfde als goed. de download die philthomas gepost de link naar zal sorteren, omdat het toelaat'03 te openen. docx formaat. kan dat leiden tot een aantal problemen wanneer u gebruik maken van een'07 enige functie wel. |
|
| |||
| |||
| Dit gebeurt bij veel mensen. Persoonlijk ben ik vast aan de hand van de klasse 2003-versie van Office. Ik geef de voorkeur aan de nieuwe gemoderniseerde versie [2007]. U moet uw document opslaan als. Doc en NOT. Docx. In het 'Opslaan als type "van het dialoogvenster Opslaan als het moet zeggen'97-2003' of. Doc. Selecteer deze optie en ur document moet openen in de 2003-versie:) Hoop dat dit helpt. |
|
| |||
| |||
| Zijn de verenigbaarheid die naar mijn mening is stom. Bureau moet ervoor gezorgd hebben dat hetzelfde formaat als de in 2003 een. Omdat het net maakt het comlicated wanneer mensen wilt openen hun 07 stuk 03 en vinden dat het niet werkt. Natuurlijk sommige mensen begrijpen die correcte formaat op te slaan, maar in andere niet. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Zijn Microsoft's plan om de wereld: p Ik heb altijd gedacht dat het was Microsoft's beleid om alles achterwaarts compatibel er programma's zoals Word, Excel ect. |
|
| |||
| |||
| 07 is achterwaarts compatibel zijn, dan zal een open elk bestand op eerdere versies van Office. zijn de oudere versies van Office die wont open de nieuwere formaat van 07, denk dat je zou kunnen zeggen dat ze niet compatibel, maar dan is er iets? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Open e-mailbijlagen in Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 19 aug 2009 09:24 |
| Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? | sagheer | Office Suites & Toepassingen | 1 | Van de 6 juni 2009 06:04 |
| Document Conversies en Open Office | AmandaT | Office Suites & Toepassingen | 2 | 28 feb 2009 15:34 |
| Open Office is compatibel met Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Open Office en Mirco zachte kantoor | ken979 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 12 aug 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |