![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lagret et dokument på jobben i vista bruker Microsoft Office 2007. Jeg har dratt hjem for å åpne deretter skrive den ut, men ikke åpent og det bare går i dekode modus? Det er alle morsomme linjer overalt dvs det. Jeg bruker Office 2003. Finnes det noen måte jeg kan gjøre dette må du |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må dette
| |||
| |||
| Theres et kompatibilitetsproblem mellom 2 pakker. Office 07 lagrer som XML-filer som andre versjoner ikke kan lese For å unngå det når du bruker Office 07 når du lagrer arbeidet går for å lagre som på menyen, og du skal kunne velge et lagre type dvs kompatibel med andre kontorer |
|
| |||
| |||
| Jeg tror fordi Office 2003 kan ikke åpne filer fra Office 2007, men jeg er ikke sikker fordi jeg bare har 07, men jeg tviler på de ville arbeide, fordi filene som jeg tror er et annet format. |
|
| |||
| |||
| Yup, 07 lagrer i. docx-formatet, som'03 skrånende åpne, det kan bare åpne. doc-format. Excel PowerPoint og utgiver er det samme som bra. nedlasting som philthomas postet koblingen vil sortere den, fordi det gir'03 å åpne. docx formater. den kan forårsake noen problemer når du bruker en'07 bare fungere skjønt. |
|
| |||
| |||
| Dette skjer med mange mennesker. Personlig, jeg holde fast ved hjelp av klassen 2003-versjonen av Office. Jeg foretrekker den til den nye modernisert versjon [2007]. Må du lagre dokumentet som. Doc og ikke. Docx. I "Filtype" del av lagre som dialogen bør det si'97-2003 "eller. Doc. Velg dette alternativet og ur dokumentet skal åpnes i 2003-versjonen:) Håper dette hjelper. |
|
| |||
| |||
| Its kompatibiliteten som jeg mener er dumt. Office burde ha gjort det samme format som i 2003 en. Som det bare gjør det comlicated når folk vil åpne sine 07 dokumentet i 03 og at det ikke fungerer. Selvfølgelig noen folk forstå hvilke riktig format for å lagre på, men andre ikke. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sine Microsoft planlegger å verden dominans: p Jeg har alltid syntes det var Microsofts policy å gjøre alt bakover kompatibelt for det programmer som Word, Excel ect. |
|
| |||
| |||
| 07 er bakoverkompatibel, det vil åpne en fil gjort på tidligere versjoner av Office. sin eldre versjoner av Office som wont åpne nyere format fra 07, antar du kan si de ikke frem kompatibelt, men da er noe? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slik åpner e-postvedlegg i Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19 august 2009 09:24 |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Document konverteringer og Open Office | AmandaT | Office Suites & Applications | 2 | 28 februar 2009 15:34 |
| Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Open Office og Mirco myk kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |