![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har sparat ett dokument i arbetet i Vista med hjälp av Microsoft Office 2007. Jag har gått hem för att öppna sedan skriva ut det men det är inte öppet och det bara går i avkoda läge? Det finns alla roliga linjer överallt thats det. Jag använder Office 2003. Finns det något sätt jag kan göra detta tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kommer att behöva den här
| |||
| |||
| Theres ett kompatibilitet fråga mellan 2 paket. Office 07 sparas som XML-filer som andra versioner kan inte läsa För att undvika det när du använder Office 07 när du sparar ditt arbete går att spara på menyn och du bör kunna välja ett spara typ thats kompatibel med övriga kontor |
|
| |||
| |||
| Jag tror därför att Office 2003 inte kan öppna filer från Office 2007, men jag är inte säker eftersom jag bara har 07, även om jag tvivlar på att de skulle fungera, eftersom filer som jag tror är ett annat format. |
|
| |||
| |||
| Japp, 07 sparar in. docx formatet, som'03 skränande öppen, den kan bara öppnas. doc-format. Excel PowerPoint och förlaget är det samma som bra. hämtningen att philthomas postat länken till att sortera den, eftersom den möjliggör'03 öppna. docx format. det kan orsaka en del problem när du använder en'07 bara fungera ändå. |
|
| |||
| |||
| Det händer att en massa människor. Personligen tänker jag hålla fast vid med hjälp av klass 2003 års version av Office. Jag föredrar att den nya moderniserade version [2007]. Du måste spara dokumentet som. Doc och inte. Docx. I "Spara som typ" delen av dialogrutan Spara som den borde säga'97-2003 "eller. Doc. Välj detta alternativ och ur dokumentet öppnas i 2003 års version:) Hoppas den här hjälper. |
|
| |||
| |||
| Dess kompatibilitet som jag tror är dum. Byrån borde ha gjort det samma format som den 2003 en. Eftersom det bara gör det comlicated när man vill öppna sin 07-dokument i 03 och upptäcker att det inte fungerar. Naturligtvis en del människor förstår vilken rätt format för att spara på, men andra inte. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Dess Microsofts plan att världen dominans: p Jag har alltid trott att det var Microsoft har som policy att göra allt bakåt kompatibel för det program som Word, Excel ect. |
|
| |||
| |||
| 07 är bakåtkompatibel, det ska öppna en fil på tidigare versioner av Office. sin äldre Office-versioner som brukar öppna nyare format från 07, antar att du kunde säga att de är inte framåt kompatibla, men då är nåt? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man öppnar e-postbilagor i Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19 augusti 2009 09:24 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Dokument Konverteringar och Open Office | AmandaT | Office Suites & Applications | 2 | 28 februari 2009 15:34 |
| Är öppna Office kompatibelt med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 november 2008 08:13 |
| Open Office och Mirco mjuk kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |