vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ei voi avata Word 07 asiakirjojen

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 16:35
Uusi Jäsen

Default Ei voi avata Word 07 asiakirjojen

Minulla on MS Office 2007 minun laptop että runs Vista. Se on kokeiluversio, jonka sain varten kollegiona aikana ja kestää 180 päivää. Se on vain ollut kolme kuukautta joten se on edelleen voimassa. No, voin avata MS Word ilman ongelmia, ja voin avata tiedostoja, jotka olen tallentanut kautta MS Word, mutta vain MS Word> Office-painiketta> Avaa. Jos menen My Documents-kansioon, johon tiedosto on tallennettu, kun kaksoisnapsauttamalla tiedosto MS Word avaa ja ikkuna aukeaa, jossa lukee "Windows ei löydä (tiedoston nimi). Varmista, että kirjoitit nimen oikein ja yritä sitten uudelleen ". En ole tehnyt mitään eri minun tietokone ja se toimi hyvin viimeisen 3 kuukauden aikana. Any ideas?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Linkkiä kuluessa Word 2007 Wont Open quietmouse Office Suites & Applications 0 29 lokakuu 2009 12:52
Miten avata. PUB tiedosto Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6. Jun 2009 06:04
Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count snowblind Office Suites & Applications 8 21. Maaliskuu 2009 13:27
Puhuttu sana on kirjoitettu sana pest79456 Office Suites & Applications 8 4. marraskuu 2007 08:55
Word 2007 Asiakirjat Muuttaminen jälkeen minimointi. andrewanimation Office Suites & Applications 2 6. lokakuu 2007 23:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.