mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Kan ikke åpne Word 07-dokumenter

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 16:35
New Member Group

Jeg har MS Office 2007 på min bærbare datamaskin som kjører Vista. Det er en prøveversjon som jeg fikk for et universitet kurs og varer i 180 dager. Det er bare tre måneder, så det er fortsatt gyldig. Vel, jeg kan åpne MS Word uten problemer, og jeg kan åpne filer som jeg har lagret gjennom MS Word, men bare gjennom MS Word> Office-knappen> Åpne. Hvis jeg går til mine dokumenter mappen hvor filen er lagret, da jeg dobbeltklikke på filen MS Word åpnes og vises som sier "Windows finner ikke (filnavn). Kontroller at du har skrevet navnet riktig og prøv på nytt ". Jeg har ikke gjort noe annerledes enn min datamaskin, og det fungerte fint for de siste 3 månedene. Noen ideer?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.