mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Kan inte öppna Word 07 dokument

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 16:35
New Member Group

Default Kan inte öppna Word 07 dokument

Jag har MS Office 2007 på min laptop som kör Vista. Det är en testversion som jag fick för ett college kurs och varar i 180 dagar. Det är bara tre månader så det är fortfarande giltiga. Tja, jag kan öppna MS Word utan några problem, och jag kan öppna filer som jag har sparat genom MS Word, men endast via MS Word> Office-knappen> Öppna. Om jag går till mina dokument mappen där filen är sparad, när jag dubbelklicka på filen MS Word öppnas en ruta som säger "Det går inte att hitta (filnamnet). Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen ". Jag har inte gjort något annat än min dator och det fungerade bra i de senaste 3 månaderna. Några idéer?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Länken i Word 2007 Wont Open quietmouse Office Suites & Applications 0 29 Oktober 2009 12:52
Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Talat ord skrivit ordet pest79456 Office Suites & Applications 8 4 november 2007 08:55
Word 2007 dokument flyttar Efter Minimera. andrewanimation Office Suites & Applications 2 6 oktober 2007 23:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.