mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Cant fjerne Office 2007

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 08:34
Medlem Gruppen

Default Cant fjerne Office 2007

Hej Jeg har installeret Office 2007, men i cant fjerne det, jeg har forsøgt at fjerne det ved at tilføje og fjerne men den siger "-opsætningen kanoner fortsætte, fordi en påkrævet fil er enten beskadiget eller ikke tilgængelig. køre installationsprogrammet igen fra den orginial kilde disk eller download sted "
Jeg dont kende hvad de skal gøre, fordi jeg gjorde ikke bruge en disk og download placering jeg dont kende, fordi den af mine venner gav det mig, men efter at jeg logger på 30 gange de programmer deactives, det er det, min ven sagde efter det deactived. Og jeg bad ham om at fortælle mig, hvor du kom fra, og han gør ikke kender. Så jeg kan jeg fjerne det med genstart min computer betydning at fjerne alt fra min pc?
Old 3 januar 2008, 11:34
Donor-Gruppen

Dont tror du får meget hjælp her M8 med ulovlig software.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 3 januar 2008, 12:56
Medlem Gruppen

wat do u forstås ved ulovlig software?
Old 26 februar 2008, 10:34
Medlem Gruppen

Er dette en trial version hentes ud af Microsofts websted?

hvis ikke, så ansure du spørgsmål ... ulovlig software er den fulde version af et program, som du har erhvervet uden at betale for det og dets meget frowned på på dette forum.

Hvis din ven har en evne til ikke at betale for programmer, ville jeg ikke bruge, hvad han / hun giver dig længere .... konsekvenserne hvis fangsten kan være meget dyrt.
Old 26 februar 2008, 11:25
Donor-Gruppen

Hvis det er de-aktiveret, så er det naturligvis ikke en fuld version - det er helt legitimt trial version, som Microsoft stiller til rådighed for alle på http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx

Det vil være dér, hvor den blev hentet fra, men jeg har ingen erfaring med at afinstallere suite. Måske dette link er nok til at få dig tidligere forespørgslen ved at køre installationen fra det, og beder om en afinstallere. Måske har du brug for at downloade hele pakken og derefter køre den og afinstallere.

Hvis du kommer tilbage og fortæller os, hvor du komme til med det jeg vil være interesseret i svaret.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.