![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har installeret Office 2007, men i cant fjerne det, jeg har forsøgt at fjerne det ved at tilføje og fjerne men den siger "-opsætningen kanoner fortsætte, fordi en påkrævet fil er enten beskadiget eller ikke tilgængelig. køre installationsprogrammet igen fra den orginial kilde disk eller download sted " Jeg dont kende hvad de skal gøre, fordi jeg gjorde ikke bruge en disk og download placering jeg dont kende, fordi den af mine venner gav det mig, men efter at jeg logger på 30 gange de programmer deactives, det er det, min ven sagde efter det deactived. Og jeg bad ham om at fortælle mig, hvor du kom fra, og han gør ikke kender. Så jeg kan jeg fjerne det med genstart min computer betydning at fjerne alt fra min pc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont tror du får meget hjælp her M8 med ulovlig software.
| |||
| |||
| wat do u forstås ved ulovlig software? |
|
| |||
| |||
| Er dette en trial version hentes ud af Microsofts websted? hvis ikke, så ansure du spørgsmål ... ulovlig software er den fulde version af et program, som du har erhvervet uden at betale for det og dets meget frowned på på dette forum. Hvis din ven har en evne til ikke at betale for programmer, ville jeg ikke bruge, hvad han / hun giver dig længere .... konsekvenserne hvis fangsten kan være meget dyrt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er de-aktiveret, så er det naturligvis ikke en fuld version - det er helt legitimt trial version, som Microsoft stiller til rådighed for alle på http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx
Det vil være dér, hvor den blev hentet fra, men jeg har ingen erfaring med at afinstallere suite. Måske dette link er nok til at få dig tidligere forespørgslen ved at køre installationen fra det, og beder om en afinstallere. Måske har du brug for at downloade hele pakken og derefter køre den og afinstallere. Hvis du kommer tilbage og fortæller os, hvor du komme til med det jeg vil være interesseret i svaret. Mit system: Tim
|