![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hello i asennettu Office 2007, mutta i cant poistaa sen, olen yrittänyt poistaa sen lisätä ja poistaa, mutta se sanoo "setup konetykki jatkaa, sillä vaadittava tiedosto on viallinen tai se ei ole saatavilla. Suorita asennusohjelma uudelleen-orginial lähde levylle tai ladata sijainti " I dont tiedä mitä tehdä, koska i didnt käyttää levyn ja lataus sijainti i dont tiedä, koska ystäväni antoi sen minulle, mutta kun olen kirjaudu 30 kertaa ohjelmiin deactives, että on mitä ystäväni sanoi sen jälkeen, kun se deactived. Ja kysyin häneltä, että kerro minulle, missä sinulla on peräisin, ja hän doesnt tiedä. Joten voitaisiin i poistaa sen käynnistystä minun tietokone tarkoitettu poistamaan kaiken minun pc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont ajatella saat paljon apua tässä M8, laitonta ohjelmistoa.
| |||
| |||
| wat do u tarkoitan laitonta ohjelmistoa? |
|
| |||
| |||
| tämä kokeiluversio ladata pois Microsoftin web-sivustosta? jos ei ole, ansure sinulle kysymyksen ... laiton ohjelmisto on täydellinen versio ohjelmasta, jonka olet hankkinut ilman sitä ja sen katsota hyvällä tällä foorumilla. jos ystäväsi on konsti ei maksa ohjelmia en halua käyttää, mitä hän antaa sinulle enää .... seurauksista, jos pyydetty voi olla hyvin kallista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se on de-aktivoitu sitten se tietenkään ole täydellinen versio - se on täysin oikeutettua kokeiluversio Microsoft saatavilla kaikille http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx
Tämä tulee olla siellä missä se oli ladata mutta minulla ei ole kokemusta poistamalla sarja. Ehkä että linkin tarpeeksi sinut aiemmin kyselyn uudelleen käynnissä asennuksen ja pyytää, uninstall. Ehkä sinun tarvitse ladata koko paketti ja suorita se ja poista. Jos tulet takaisin ja kertoa meille, jos saat sen mukaisesti I'll olla kiinnostunut vastauksesta. My System: Tim
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Auttavat Poista valkoinen tausta Microsoft Publisher 2007 | twinks | Office Suites & Applications | 6 | 15 lokakuu 2009 06:32 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Office 2007 auttaa | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26. Jan 2008 17:21 |
| Ohje MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22. Jan 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |