![]() |
|
| |||
| |||
| hallo ik geïnstalleerde Office 2007, maar i cant verwijderen, ik heb geprobeerd om hem te verwijderen door toevoegen en verwijderen, maar het zegt "instelscherm kanon doorgaan omdat een vereist bestand is beschadigd of niet beschikbaar is. Voer Setup opnieuw vanaf de originele bron schijf of downloaden locatie " I dont weet wat te doen omdat i didnt gebruik maken van een schijf en de download locatie i dont know, omdat een van mijn vrienden gaf het me, maar nadat ik inloggen in 30 keer de deactives-programma, dat is wat mijn vriend zei dat nadat het deactived. En ik vroeg hem dat vertel me waar je uit, en hij doesnt weten. Dus ik kon ik het met mijn computer rebooten zin verwijderen alles uit mijn pc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont denk je krijgt veel hulp M8, met illegale software.
| |||
| |||
| wat do u betekenen door illegale software? |
|
| |||
| |||
| is dit een trial versie downloaden vanaf de Microsoft-website? zo niet, om ansure je vraag ... illegale software is de volledige versie van een programma dat u hebt verworven zonder betaling voor haar en haar zeer fronste op op dit forum. Als uw vriend heeft een Knack voor het niet betalen voor programma's zou ik niet gebruiken wat hij / zij geeft je meer .... de gevolgen als gevangen kunnen zeer kostbaar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het de-activeren, dan is het uiteraard niet om een volledige versie - het is de volkomen legitieme trial versie die Microsoft beschikbaar maken voor iedereen op http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx
Dat kom waar het werd gedownload van, maar ik heb geen ervaring met het verwijderen van de suite. Misschien dat de link is voldoende om je verleden met de zoekopdracht opnieuw uitvoeren van de installatie uit en vraagt voor een verwijderen. Misschien moet je het hele pakket te downloaden en dan draaien en verwijderen. Als je komt terug en vertel ons waar je aan mee ik geïnteresseerd in het antwoord. Mijn Systeem: Tim
|