![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg installerte Office 2007, men jeg skrånende fjerne det, jeg har forsøkt å fjerne det ved å legge til og fjerne, men det står "setup kanonen fortsette fordi en nødvendig fil er enten ødelagt eller ikke tilgjengelig. Kjør installasjonsprogrammet på nytt fra orginial kilde disk eller nedlasting location " Jeg dont vite hva å gjøre fordi jeg gjorde ikke bruke en disk og nedlasting sted jeg dont vite fordi en av vennene mine ga meg, men når jeg logger på 30 ganger programe deactives, det er det min venn sa etter den deactived. Og jeg spurte ham som forteller meg hvor du kom fra, og han ikke kjenner. Så jeg kan jeg fjerne det med omstart datamaskinen min mening fjerne alt på PCen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke tro du får mye hjelp her m8 med ulovlig programvare.
| |||
| |||
| wat do u mener med ulovlig programvare? |
|
| |||
| |||
| er dette en prøveversjon nedlastede off av Microsofts nettsted? Hvis ikke, til ansure du spørsmål ... ulovlig programvare er den fullstendige versjonen av et program som du har kjøpt uten å betale for det og veldig frowned upon på dette forum. Dersom din venn har god til å ikke betale for programmer ville jeg ikke bruke det han / hun gir deg lenger .... konsekvensene hvis fanget kan være svært kostbare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er de-aktivert da det er åpenbart ikke en full versjon - det er helt legitimt prøveversjon som Microsoft gjøre tilgjengelig for alle http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx
Det vil bli der den ble lastet ned fra, men jeg har ingen erfaring med å avinstallere suite. Kanskje det koblingens nok til å komme deg forbi søket ved å kjøre installasjonen fra det og ber om en avinstallering. Kanskje du må laste ned hele pakken, og deretter kjøre det og avinstallere. Hvis du kommer tilbake og fortelle oss hvor du får det jeg vil være interessert i svaret. Min System: Tim
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp til Fjerne hvit bakgrunn i Microsoft Publisher 2007 | Twinks | Office Suites & Applications | 6 | 15 oktober 2009 06:32 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Office 2007 hjelp | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januar 2008 17:21 |
| Hjelp MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22 januar 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |