![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har installerat Office 2007, men jag skränande bort det, jag har försökt att ta bort den genom att lägga till och ta bort, men det står "setup kanonen fortsätta eftersom en önskad fil är skadad eller inte tillgänglig. köra installationsprogrammet igen från orginial källa skiva eller ladda ner plats " Jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag gjorde en disk och hämta plats Jag vet inte, eftersom den av mina vänner gav mig, men när jag loggar in 30 gånger program deactives, det är vad min vän sa efter det deactived. Och jag bad honom att berätta var du fått av, och han icke vet. Så jag kunde jag ta bort det med att starta min dator vilket innebär att ta bort allt från min dator? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont tror att du kommer få mycket hjälp här M8 med illegal programvara.
| |||
| |||
| wat do u menar med illegal programvara? |
|
| |||
| |||
| är detta en testversion hämtas ut av Microsofts webbplats? om inte, att ansure du fråga ... illegal programvara är den fulla versionen av ett program som du har fått utan att betala för den och dess mycket ogillas på detta forum. Om din vän har ett knep för att inte betala för program jag skulle inte använda det som han / hon ger dig längre .... följderna om fångsten kan vara mycket kostsamt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det är de-aktiverad då är det naturligtvis inte en fullständig version - det är helt legitimt testversion som Microsoft gör tillgängliga för alla på http://office.microsoft.com/en-us/pr...741481033.aspx
Det blir då det var hämtat från men jag har ingen erfarenhet av att avinstallera sviten. Kanske som länkar räcker att ge dig senaste sökfrågan genom att åter köra installationen av det och ber om en avinstallation. Kanske behöver du ladda ner hela paketet och sedan kör det och avinstallera. Om du kommer tillbaka och berättar för oss om du får med det jag är intresserad av svaret. Mitt System: Tim
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bidra till att undanröja vit bakgrund Microsoft Publisher 2007 | twinks | Office Suites & Applications | 6 | 15 oktober 2009 06:32 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Office 2007 hjälper | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januari 2008 17:21 |
| Hjälp MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22 januari 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |