![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Første indlæg her, har brug for hjælp med dette, var nødt til at geninstallere Microsoft Office 2007, installeres uden problemer, men cant få det til at opdatere, går til microsft opdatering, bringer opdateringer jeg kræve og derefter henter dem, min computer går derefter at installere opdateringer og da jeg får en boks, siger nogle opdateringer kunne ikke installeres, hvilken som helst hjælp værdsat, det er at køre mig nødder, aldrig haft dette problem før. Marve |
|
| |||
| |||
| Hurtigt spørgsmål, skal du ikke tage anstød, er den kopi du installerer en legit kopi? |
|
| |||
| |||
| Hi Emrys88 Ja det er en legit kopi af Microsoft Office 2007, og jeg har nu formået at løse problemet, eller anden måde jeg formået at ændre en indstilling, og det var at blokere alle mine opdateringer, herunder Windows-opdateringer, indstillingen blev kaldt noget lignende Antblocks i vinduerne, og det blev fastsat at blokere som var årsag til problemet, måske nogen kan kaste lidt lys over dette har jeg aldrig kom på tværs af dette før og det ville være godt at kende til fremtidig brug. Mange tak Marve |
|
| |||
| |||
| Godt klaret på at løse problemet:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| Som Microsoft Office foretrækker du? 2003 eller 2007? | Computerworld | Office Suites & Applications | 19 | 9 marts 2009 03:49 |
| Microsoft Office 2007 Hvor stort Attachments kan sendes? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10 november 2008 15:02 |
| Office 2007 vil ikke opdatere | Bubba | Office Suites & Applications | 4 | 6. nov 2008 17:00 |
| Microsoft Office 2007 påskeæg | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5 december 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |