![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Ensimmäinen viesti tänne, tarvitsen apua tässä oli asenna Microsoft Office 2007 asennetaan ilman ongelmia, mutta kallistus saada se päivitys, menee microsft päivitys, tuo päivitykset I vaatii ja sitten lataa niitä, minun tietokone sitten asentaa päivitykset ja sitten saan ruutuun sanomalla joitakin päivityksiä ei voitu asentaa, apua appreciated, tämä on ajo minulle pähkinät, ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa ennen. Marve |
|
| |||
| |||
| Quick, älä loukkaannu, on kopio olet asentanut legit kopio? |
|
| |||
| |||
| Hi Emrys88 Kyllä A-legit kopion Microsoft Office 2007 ja olen nyt onnistunut ratkaisemaan ongelmaa, jotenkin onnistuin muuttaa asetusta, ja se esti kaikki omat päivitykset mukaan lukien Windows päivitykset, jossa oli jotain Antblocks ikkunoissa, ja se oli estää, joka aiheuttaa ongelman, ehkä joku voisi hieman selventää asiaa, koska olen koskaan sai tämän ennenkin, ja olisi hyvä tietää tulevaa käyttöä varten. Monet Kiitos Marve |
|
| |||
| |||
| Hyvin tehty ratkaisemiseksi:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Microsoft Office Haluatko? 2003 tai 2007? | Computerworldin | Office Suites & Applications | 19 | 9. Maaliskuu 2009 03:49 |
| Microsoft Office 2007 Kuinka suuri Liitteet voi lähettää? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10. marraskuu 2008 15:02 |
| Office 2007 ei päivitä | Bubba | Office Suites & Applications | 4 | 6. marraskuu 2008 17:00 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5. Joulukuu 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |