![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All Eerste post hier, wat hulp nodig met deze moest opnieuw Microsoft Office 2007, geïnstalleerd zonder problemen, maar cant get it te werken, gaat naar microsft update brengt updates ik nodig heb en dan downloads hen, mijn computer gaat dan om updates te installeren en dan krijg ik een doos zeg bepaalde updates niet kon worden geïnstalleerd, enige hulp op prijs gesteld, dit maakt me gek, nog nooit van dit probleem voor. Marve |
|
| |||
| |||
| Snel vraag, kunt u niet kwalijk nemen, is de kopie die je installeert een legitiem exemplaar? |
|
| |||
| |||
| Hi Emrys88 Ja het is een legitiem exemplaar van Microsoft Office 2007 en ik heb er nu in geslaagd het probleem op te lossen, of andere manier heb ik voor het wijzigen van een instelling en is het blokkeren van al mijn updates inclusief Windows-updates, de instelling heette zoiets als Antblocks in Windows en het werd ingesteld te blokkeren die het probleem veroorzaakt, misschien kan iemand toch enig licht op dit heb ik nooit over dit voor en het zou goed zijn om te weten voor toekomstige referentie. Many Thanks Marve |
|
| |||
| |||
| Goed gedaan voor het oplossen van het probleem:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Welke Microsoft Office geeft u de voorkeur? 2003 of 2007? | ComputerWorld | Office Suites & Toepassingen | 19 | De 9 maart 2009 03:49 |
| Microsoft Office 2007 Bijlagen Hoe groot kan worden verzonden? | kaz46 | Office Suites & Toepassingen | 7 | 10 nov 2008 15:02 |
| Office 2007 zal geen update | Bubba | Office Suites & Toepassingen | 4 | 6 nov 2008 17:00 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Toepassingen | 4 | 5 Dec 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |