mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Cant oppdatere Microsoft Office 2007

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2008, 06:45
New Member Group

Hei alle

Første innlegg her, trenger litt hjelp med dette, måtte installere Microsoft Office 2007, installeres uten problemer bortsett fra skrånende få det til å oppdatere, går til microsft oppdateringen, kommer det opp oppdateringer jeg kreve og nedlastinger dem, min datamaskin så går å installere oppdateringer og så får jeg en boks som sier noen oppdateringer kan ikke installert noen hjelpe verdsatt, er dette driver meg til vanvidd, aldri hatt dette problemet før.

Marve
Old 14 juni 2008, 07:26
Donor Group

Quick spørsmål, vennligst ikke ta lovbruddet er kopien du installerer en legit kopi?
Old 15 juni 2008, 06:21
New Member Group

Hi Emrys88

Ja det en legit eksemplar av Microsoft Office 2007 og jeg har nå klart å løse problemet, noe jeg klarte å endre en innstilling, og det var blokkerer alle oppdateringene inkludert Windows-oppdateringer, innstillingen ble kalt noe sånt som Antblocks i vinduene og det var satt blokkere som var årsak til problemet, kanskje noen kan kaste noe lys over dette som jeg har aldri kom over dette før og det ville være greit å vite for fremtidig referanse.

Mange takk Marve
Old 15 juni 2008, 06:58
Donor Group

Godt gjort på å løse problemet:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.