![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Første innlegg her, trenger litt hjelp med dette, måtte installere Microsoft Office 2007, installeres uten problemer bortsett fra skrånende få det til å oppdatere, går til microsft oppdateringen, kommer det opp oppdateringer jeg kreve og nedlastinger dem, min datamaskin så går å installere oppdateringer og så får jeg en boks som sier noen oppdateringer kan ikke installert noen hjelpe verdsatt, er dette driver meg til vanvidd, aldri hatt dette problemet før. Marve |
|
| |||
| |||
| Quick spørsmål, vennligst ikke ta lovbruddet er kopien du installerer en legit kopi? |
|
| |||
| |||
| Hi Emrys88 Ja det en legit eksemplar av Microsoft Office 2007 og jeg har nå klart å løse problemet, noe jeg klarte å endre en innstilling, og det var blokkerer alle oppdateringene inkludert Windows-oppdateringer, innstillingen ble kalt noe sånt som Antblocks i vinduene og det var satt blokkere som var årsak til problemet, kanskje noen kan kaste noe lys over dette som jeg har aldri kom over dette før og det ville være greit å vite for fremtidig referanse. Mange takk Marve |
|
| |||
| |||
| Godt gjort på å løse problemet:) |