![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla Första inlägget här, behöver lite hjälp med det här, var tvungen att installera Microsoft Office 2007, installeras utan problem, men skränande få den att uppdateringen går till microsft uppdateringen tar upp uppdateringar jag behöver och sedan nerladdningar dem, min dator sedan går att installera uppdateringar och då får jag en ruta som säger vissa uppdateringar inte kan installeras, hjälp uppskattas, är det driver mig till nötter, aldrig haft detta problem tidigare. Marve |
|
| |||
| |||
| Snabb fråga, snälla ta inte brott, är en kopia du installerar en legit kopia? |
|
| |||
| |||
| Hej Emrys88 Ja har en äkta kopia av Microsoft Office 2007 och jag har nu lyckats lösa problemet, något jag lyckats ändra en inställning och det var att blockera alla mina uppdateringar inklusive Windows uppdateringar, inställningen hette något i stil Antblocks i fönstren och det var att blockera som orsakar problemet, kanske någon kan sprida lite ljus över detta eftersom jag har aldrig stött på detta tidigare och det skulle vara bra att veta för framtida referens. Många Tack Marve |
|
| |||
| |||
| Bra gjort för att lösa problemet:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Vilka Microsoft Office Föredrar du? 2003 eller 2007? | Computerworlds | Office Suites & Applications | 19 | 9 mars 2009 03:49 |
| Microsoft Office 2007 Hur stora bilagor kan skickas? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10 november 2008 15:02 |
| Office 2007 kommer inte att uppdatera | Bubba | Office Suites & Applications | 4 | 6 november 2008 17:00 |
| Microsoft Office 2007 påskägg | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5 december 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |