![]() |
|
| |||
| |||
| Min mor kører en privat sundhedspleje virksomheden, og hun har bedt mig om at skabe en medarbejder database for hendes bruger Excel. Databasen skal vises som en informations side opdeles i forskellige områder. Såsom 'kontaktoplysninger', 'nærmeste pårørende', 'medicinsk information' osv. I dont tror, at denne del af databasen vil være vanskeligt. Men hun ønsker at være i stand til at sætte visse data fra hver enkelt ansat fil i et dokument til print. For eksempel, for at netop print af navn og telefonnummer på hver medarbejder. Dette vil være nødvendigt at være samlet i en tabel format og derefter udskrives. Nu, im ikke meget af en whizz med Access, faktisk jeg har ikke engang rørt siden GCSE, som blev 8years tilbage nu. Så gør alligevel har råd, eller endda bøger / vejledninger jeg kan bruge? |
|
| |||
| |||
| Please clarify første, om det er Excel eller Access!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Adgang! Min dårlige, skrev jeg Excel som en refleks, sit alt, hvad vi bruger på arbejdspladsen, så dens på spidsen af min tunge a lot! |