![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Äitini on ristiriidassa yksityisen terveydenhuollon yritys ja hän on pyytänyt minua luoda työntekijä tietokanta hänen käytät Exceliä. Tietokanta on näytössä tiedotus sivu jakaa eri alueilla. Kuten "yhteystiedot", "lähisukulaisten", "lääketieteellistä tietoa" jne. I dont ajatella, että tämä osaa tietokannasta tulee olemaan vaikeaa. Hän kuitenkin sitten haluaa olla mahdollisuus ottaa tiettyjä tietoja kunkin työntekijän tiedosto asiakirjan tulostaa. Esimerkiksi vain kirjoita nimi ja puhelinnumero jokainen työntekijä. Tämä on koottu osaksi taulukon muodossa ja sitten tulostaa. Nyt im ei ole paljon, joka hurahtaa kanssa Access, Infact i havent edes koskettanut sitä, koska GCSE, joka oli 8vuotta takaisin nyt. Joten, ei joka tapauksessa ole mitään neuvoja tai jopa kirjoja / oppaita i voi käyttää? |
|
| |||
| |||
| Please clarify ensimmäinen onko Excel-tai Access!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Pääsy! Minun mokani, i kirjoitti excel kuin refleksi, sen me kaikki käyttö työssä, joten sen on kärki kieleni paljon! |
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| QuickBooks Database Online? | ronjeremy198 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1st Jun 2009 15:27 |
| Ongelmia estäminen Pääsy Tietyt aineistoa Ie8 vahingoittamatta Kaikki Access | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 10th Apr 2009 01:14 |
| Tietokannan palautus | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 5 | 27. marraskuu 2008 18:09 |
| Yhdistävän MySQL-tietokantaa käyttää käyttäen ODBC - linkki kadonnut? | Samantha0101 | Office Suites & Applications | 0 | 6. Huhtikuu 2008 04:53 |
| Free Movie Database .. Ole hyvä ja auta yrittää mitään. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 1 | 30th Aug 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |