![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn moeder loopt een particuliere gezondheidszorg onderneming en ze heeft mij gevraagd om een werknemer database voor haar met behulp van Excel. De database moet worden weergegeven als een pagina gescheiden in verschillende gebieden. Zoals' contactgegevens', 'naaste verwanten', 'medische informatie "enz. Ik denk niet dat dat dit deel van de databank zal worden bemoeilijkt. Maar dan wil ze in staat te stellen bepaalde gegevens van elke werknemer bestand in een document af te drukken. Bijvoorbeeld, om net print de naam en het telefoonnummer van iedere medewerker. Dit zal moeten worden opgesteld in de vorm van een tabel en vervolgens afgedrukt. Nu, im niet veel van een suizen met Access, metterdaad i havent zelfs aangeraakt sinds GCSE, die was 8years terug nu. Ja, is toch nog een advies, of zelfs boeken / gidsen ik kan gebruiken? |
|
| |||
| |||
| Gelieve te verduidelijken eerste of het Excel of Access!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Toegang! Mijn fout, ik schreef blinken als een reflex, haar alles wat we gebruiken op het werk, zodat haar op het puntje van mijn tong a lot! |