mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Database i Access

Reply

Thread Tools
Old 18nde Mar 2008, 14:58
Medlem Group

Default Database i Access

Mor kjører en privat helsevesen og hun har bedt meg om å opprette en ansatt database for henne ved hjelp av Excel. Databasen skal vises som en informasjonsside skilles i ulike områder. For eksempel "kontaktdetaljer", "ved siden av slekt ',' medisinsk informasjon osv. jeg ikke tror at denne delen av databasen vil være vanskelig.

Men hun da vil kunne sette visse data fra hver ansatt fil i et dokument til utskrift. For eksempel, hvis du bare vil skrive ut navn og telefonnummer til hver ansatt. Dette må være samlet i en tabell og deretter skrives ut.

Now, im ikke mye av et visle tilgang infact Jeg har ikke engang rørt siden GCSE, som ble 8years tilbake nå.

Så gjør likevel har noen råd, eller til og med bøker / guider kan jeg bruke?
Old 18nde Mar 2008, 15:18
Donor Group

Spesifiser første om det er Excel eller Access!

Old 18nde Mar 2008, 15:19
Medlem Group

Access!

My bad, jeg skrev excel som en refleks, dets alle vi bruker på jobb så det på spissen av min tunge a lot!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
QuickBooks Database Online? ronjeremy198 Web Design, hosting & SEO 1 1 juni 2009 15:27
Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 10 april 2009 01:14
Database Tilbakerulling Hybr! D Community News & Chat 5 27 nov 2008 18:09
Tilknytte en MySQL database for å få tilgang til ved hjelp av ODBC - kobling tapt? Samantha0101 Office Suites & Applications 0 6 april 2008 04:53
Free Movie Database .. behage hjelpe prøver noen. 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 1 30 august 2007 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.