![]() |
|
| |||
| |||
| År siden, jeg læste om et produkt fra forsvinde, inkl. at det var en enkel Outlook add-in, der er tilladt for brugerne at oprette e-mails, der blev automatisk krypteret og udløb (ulæselige) efter en bestemt periode på modtagerens maskine. Jeg forsøgte at gå tilbage til deres websted, og det ser ikke ud som om det stadig rundt - under opførelse? Anyway, Er der nogen kender til en lignende add-in, der ville tillade mig denne funktion fra i Outlook? Jeg vil gerne være i stand til at sende en e-mail og efter en fastsat tid, eller efter at den er blevet læst af min tjenestemodtager, besked enten ville gå væk (forsvinde) eller gøres ulæselige. Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook Express Fejl - E-mails vil ikke udskrive | Sparkey 5 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 10 September 2009 14:11 |
| Outlook 2007 Problemer med afsendelse af e-mails til Folk gemmer sig bag denne Curtain! | JonHig | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 18 juni 2009 01:05 |
| Alle Outlook-e-mails går i spam | alyann | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 15:12 |
| Hvorfor Må Svar på Min Outlook Emails Come Back Uden Formatering? | delboy | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 23 februar 2009 09:35 |
| Ikke muligheden for at åbne weblinks via e-mails i Outlook 2003 | 1199mac | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 20th Dec 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |