![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jaren geleden heb ik gelezen over een product uit verdwijnen, inc. dat was een simpele Outlook add-in die gebruikers toegestaan om e-mails die automatisch gecodeerd en verstreken (onleesbaar) na een bepaalde periode op de ontvanger machine. Ik heb geprobeerd om terug te gaan naar hun site en het ziet er niet uit als het is nog steeds rond de - in het kader van de bouw? Hoe dan ook, heeft iemand weet van een soortgelijke add-in die zou mij deze functionaliteit vanuit Outlook? Ik wil graag kunnen een email sturen en na een bepaalde hoeveelheid tijd, of na het lezen van mijn ontvanger het bericht ofwel zou verdwijnen (verdwijnen) of onleesbaar worden gemaakt. Bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook Express Fout - E-mails zullen niet afdrukken | Sparkey 5 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 10 september 2009 14:11 |
| Outlook 2007 Problemen met het versturen van e-mails naar mensen verbergen achter deze Gordijn! | JonHig | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 18 jun 2009 01:05 |
| Alle Outlook-e-mails gaan in spam | alyann | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 8 juni 2009 15:12 |
| Why Do Antwoorden naar mijn Outlook e-mails Come Back zonder opmaak? | delboy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 23 feb 2009 09:35 |
| Poss niet te openen Web links via e-mail in Outlook 2003 | 1199mac | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | 20 dec 2007 03:58 |
| Thread Tools | |
| |