mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 02:12
New Member Group

Default Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007

År siden jeg leste om et produkt forsvinner, Inc. det var en enkel Outlook-tillegget, som tillater brukere å opprette e-poster som ble automatisk kryptert og utløp (uleselig) etter en bestemt tidsperiode på mottakerens maskin. Jeg prøvde å gå tilbake til området sitt, og det ser ikke ut til at det fortsatt er rundt - under bygging? Allikevel, det noen som vet om en lignende tillegget som ville gi meg denne funksjonaliteten i Outlook? Jeg ønsker å kunne sende en mail, og etter en angitt tidsperiode eller etter at den er lest av mine mottaker, meldingen vil enten gå bort (forsvinner) eller bli gjort uleselig. Takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Outlook Express Feil - E-post vil ikke skrive ut Sparkey 5 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 7 10 september 2009 14:11
Outlook 2007 Problemer i Sender e-post til personer skjuler bak denne Curtain! JonHig Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 18 juni 2009 01:05
Alle Outlook e-post som går inn i spam alyann Office Suites & Applications 0 8 juni 2009 15:12
Hvorfor Svar til Min Outlook e-post komme tilbake uten formatering? delboy Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 23 februar 2009 09:35
Ikke ev å åpne linker via e-post i Outlook 2003 1199mac Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 5 20 desember 2007 03:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.