mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Er Oulook "belastning". Ost-filer ved start for?

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2009, 01:02
Ny Medlem Gruppen

Default Er Oulook "belastning". Ost-filer ved start for?

Er Microsoft Oulook "belastning". Ost-filer, når programmet er første gang? Jeg ved, at indlæser den. Pst-fil, og at en oppustet. Pst-mappen kan medføre en meget langsom start. Ikke sikker på, om det er nødvendigt at skære ned på det. Ost-filer også.

Og Er der nogen vide, hvorfor Outlook har til "belastning" disse filer ved opstarten? Jeg har 3 år værd af e-mails i min Netscape mail, men som aldrig bremset lanceringen af programmet.

Doe heller Outlook indlæse disse filer i RAM hukommelse?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Excel Udskrivning - "Out of Memory. Gem eller Luk alle åbne filer eller programmer" Fejl ruipistola Digital Imaging & Printere 0 23. maj 2009 01:18
"Indlæs Optimeret Standardindstillinger" spørgsmål 3ss3nc3 General Software Chat 2 2 november 2008 07:54
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
"Usynlige" musikfiler ... Anticleptic General Software Chat 1 21. okt 2007 03:25
Hvordan at slette filer, når "Access denied"? Rob8UrChips Windows-operativsystemer 6 17 oktober 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.