![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er Microsoft Oulook "belastning". Ost-filer, når programmet er første gang? Jeg ved, at indlæser den. Pst-fil, og at en oppustet. Pst-mappen kan medføre en meget langsom start. Ikke sikker på, om det er nødvendigt at skære ned på det. Ost-filer også. Og Er der nogen vide, hvorfor Outlook har til "belastning" disse filer ved opstarten? Jeg har 3 år værd af e-mails i min Netscape mail, men som aldrig bremset lanceringen af programmet. Doe heller Outlook indlæse disse filer i RAM hukommelse? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Excel Udskrivning - "Out of Memory. Gem eller Luk alle åbne filer eller programmer" Fejl | ruipistola | Digital Imaging & Printere | 0 | 23. maj 2009 01:18 |
| "Indlæs Optimeret Standardindstillinger" spørgsmål | 3ss3nc3 | General Software Chat | 2 | 2 november 2008 07:54 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| "Usynlige" musikfiler ... | Anticleptic | General Software Chat | 1 | 21. okt 2007 03:25 |
| Hvordan at slette filer, når "Access denied"? | Rob8UrChips | Windows-operativsystemer | 6 | 17 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |