![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Is Microsoft Oulook "belasting". Ost bestanden wanneer het programma wordt eerst begonnen? Ik weet dat hij laadt het. PST-bestand en dat een opgeblazen. PST-map kan leiden tot een zeer trage start. Niet zeker of is het noodzakelijk om de trim. Ost bestanden ook. En hoeft niemand weet waarom Outlook is op "load" van deze bestanden bij het opstarten? Ik heb 3 jaar ter waarde van e-mails in mijn Netscape mail, maar die nooit afgeremd de lancering van het programma. Doe doet Outlook laadt deze bestanden in RAM-geheugen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Excel afdrukken - "Out of Memory. Opslaan of sluit alle geopende bestanden of Applications" Fout | ruipistola | Digital Imaging & Printers | 0 | 23 mei 2009 01:18 |
| "Load Optimized Defaults" vraag | 3ss3nc3 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 2nd Nov 2008 07:54 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| "Invisible" muziekbestanden ... | Anticleptic | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 21 okt 2007 03:25 |
| Hoe te verwijderen bestanden als' Toegang geweigerd '? | Rob8UrChips | Windows besturingssystemen | 6 | 17 okt 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |