![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Har Microsoft Oulook "last". OST-filer när programmet började? Jag vet att det laddas. PST-filen och att en uppsvälld. PST-mappen kan orsaka en mycket långsam start. Inte säker på om det är nödvändigt att trimma ner. OST-filer också. Och gör någon veta varför Outlook måste "ladda" dessa filer vid uppstart? Jag har 3 år värt att e-postmeddelanden i mitt Netscape mail, men som aldrig fördröjt lanseringen av programmet. Doe gör Outlook belastning dessa filer i RAM-minne? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Excel Utskrift - "Out of memory. Spara eller Stäng alla öppna filer eller Program" Fel | ruipistola | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 23 maj 2009 01:18 |
| "Load Optimized Defaults" fråga | 3ss3nc3 | General Software Chat | 2 | 2 november 2008 07:54 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| "Osynlig" musikfiler ... | Anticleptic | General Software Chat | 1 | 21 oktober 2007 03:25 |
| Ta bort filer när "Åtkomst nekad"? | Rob8UrChips | Windows-operativsystem | 6 | 17 oktober 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |