![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen määrittänyt Outlook 2003 lataa webmail minun tiscali sähköpostitilille. Hyvä niin, mutta mielestäni on se, että olen joko on paina F9-näppäintä tai siirry Lähetä tai vastaanota-välilehti ja lataa mail omaan postilaatikkoon. Miten saat sen ladata sähköpostin automaattisesti ilman käyttämään F9-näppäintä? kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun vaihtoehtoja voit asettaa sen lähettää / vastaanottaa joka xx minuuttia.
| |||
| |||
| Valinnat> mail setup> lähettää / vastaanottaa - Vuonna 2007, 2003 pitäisi olla samanlaiset. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Live Mail Outlook Connector Virhe | mctw | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 6. toukokuuta 2009 08:26 |
| Outlook ei pysty muodostamaan yhteyttä Mail Server | thingie2 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 27th Apr 2009 13:30 |
| Miten poistaa Outlook Expressin tulee oletusvastausosoitteenani mail | hehenotfunny | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 8. Lokakuu 2008 08:50 |
| Outlook Expressin oletusarvon Mail-tili | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 18th Jan 2008 10:24 |
| Outlook spooling mail? | greensleeves54 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 11. lokakuu 2007 17:14 |
| Thread Tools | |
| |