![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har konfigurerat Outlook 2003 att hämta webbmailleverantör från min tiscali e-postkonto. Så långt är allt väl men vad jag tycker är att jag antingen måste tryck på F9-tangenten eller gå till skicka / ta emot fliken att hämta mail till min inkorg. Hur får man det för att hämta e-post automatiskt utan att behöva använda F9-tangenten? tack Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I de alternativ som du kan ställa in den för att skicka / ta emot alla xx minuter.
| |||
| |||
| Val> Konfigurera e-post> Skicka och ta emot - Under 2007, 2003 bör vara likartade. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Live Mail Outlook Connector Error | mctw | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 6 maj 2009 08:26 |
| Outlook kan inte ansluta till Mail Server | thingie2 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 27 april 2009 13:30 |
| Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post | hehenotfunny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard Mail-konto | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 18 januari 2008 10:24 |
| Outlook spooling post? | greensleeves54 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 11 oktober 2007 17:14 |
| Thread Tools | |
| |