vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Virhesanoma Publisher - Tämä operaatio on päätettävä, jotka johtuvat järjestelmän rajoituksista

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 04:12
Uusi Jäsen

Default Virhesanoma Publisher - Tämä operaatio on päätettävä, jotka johtuvat järjestelmän rajoituksista

Hi all,
Käytän julkaisijan 2007 lähtien jonkin aikaa nyt, ja kaikki on kunnossa, niin pitkälle. Tähänastisissa aikana suunnitella sivuston, olen yrittänyt ennalta tarkastella sitä tavanomaista painiketta valikosta.

Tavallisesti se avautuu uuteen ikkunaan IE ja näyttää sivustosi käynnissä, mutta koska tänä aamuna saan virheilmoituksen, jossa sanotaan: "Tämä operaatio on päätettävä, jotka johtuvat järjestelmän rajoituksista. Ota yhteyttä järjestelmän admin".: Eek:
Koska olen järjestelmä-admin itseäni, ja kirjautuneena sellaisenaan, en ymmärrä tätä, ja ei löydä syytä. : närkästynyt:

Karttaa, jossa sivusto on avattu olemassa minun candybox, olen huolellisesti varmistanut, että. Kukaan tiedä, mitä teen väärin?

Kiitos käsittelyssä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
IE Virhesanoma - "Operaatio Aborted" - Mitä se tarkoittaa? luke1206 Web-selaimet ja FTP Clients 2 12th Aug 2009 11:04
System Käynnistää Randomly kanssa Virhesanoma Z32 Rautatavaran Chat 2 13th Apr 2009 12:42
Virhesanoma sashikumaran Windows-käyttöjärjestelmät 1 9. marraskuu 2008 13:34
Virhesanoma megatavu Multimedia & Codecs 6 8. Maaliskuu 2008 18:14
Virhesanoman ja järjestelmä sammuttaa apua tarvitaan pikaisesti betamax bandiitti Virusten, vakoiluohjelmien & Security 25 20 Jan 2008 09:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.