mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Feilmelding i Publisher - Denne operasjonen er avsluttet på grunn av systemet begrensninger

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 04:12
New Member Group

Default Feilmelding i Publisher - Denne operasjonen er avsluttet på grunn av systemet begrensninger

Hei alle,
Jeg bruker Publisher 2007 etter en stund nå og alt er greit så langt. Fram til i dag, under utforme et nettsted, jeg prøvde å pre-se den med de vanlige knappen i menyen.

Normalt er det åpnes et nytt vindu med IE og viser webområdet ditt pågår, men siden denne morgenen får jeg en feilmelding som sier: "Denne operasjonen er avsluttet på grunn av systemet begrensninger. Kontakt din system admin".: Eek:
Siden jeg systemet-admin meg selv, og være logget på som jeg ikke forstår dette, og ikke kan finne årsaken. : sint:

Kartet der området bør åpnes finnes på candybox jeg nøye sjekket det. Noen som vet hva jeg gjør galt?

Takk for lesing.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE Feilmelding - "Operasjon avbrutt" - Hva betyr det? luke1206 Nettlesere & FTP Clients 2 12 august 2009 11:04
System Starter tilfeldig med Feilmelding z32 General Hardware Chat 2 13 april 2009 12:42
Feilmelding sashikumaran Windows-operativsystemer 1 9 november 2008 13:34
Feilmelding megabyte Multimedia & Kodeker 6 8 mars 2008 18:14
Feilmelding og systemet stenges hjelpe nødvendig nødstilfeller betamax bandit Virus, spionprogrammer og sikkerhet 25 20 januar 2008 09:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.