vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Excel 2003 SP3 TYÖKIRJA Makro Ohje

Reply

Thread Tools
Old 4 kesäkuu 2009, 02:24
Uusi Jäsen

Default Excel 2003 SP3 TYÖKIRJA Makro Ohje

Hi Guys,

Minulla on Excel-työkirja, ja käytät Roy DeBriuns erinomainen sähköpostin lähettäjän makron.

The isusse Olen on hänen makro lähettää arkkia ilman nykyisiä makrot arkkeja liitteenä.

Olen makron for "thisworkbook" joka on auki. Tämä on tarpeen, koska olen käyttäen etuyhtymän toiminto minun arkkia ja haluat reatain Protect arkkia functioniltity.

Milloin voin käyttää sähköpostia makro (Attached - ja muuttaa alkuperäiskappale myslef tarjota joitakin muita asioita minun on) se ei sähköpostia tiedostojen kanssa thisworkbook makro liitettävä jokaiseen viestiin.

Onko niin voin muuttaa sähköpostin makro RDBOutlook.txt sähköpostipalvelusta tiedostot kaikki työkirjojen sisältää alkuperäisen thisworkbook.cls.

Kippis ja kiitokset
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.